Kerstdiner Jeugd+Senioren

Home/Kerstdiner Jeugd+Senioren

Hallo TOGO-leden,

De zomer is inmiddels ten einde en de dagen worden korter. Zo komt de feestmaand december steeds iets dichterbij. Ook dit jaar organiseert de ACT een kerstviering voor álle teams van Togo. Dit betekent van jong tot oud een gezellige avond samen zijn in de kantine van Togo.

Voor deze avonden is de ACT nog op zoek naar vrijwilligers die willen helpen bij de voorbereiding of bij het diner zelf. Hiervoor kunt u een mail sturen naar de ACT (act.togo@gmail.com).

De volgende data heeft de ACT ingepland voor de kerstvieringen:

• Vrijdag 13 december voor Togo E en D van 18.00 tot 21.00 (kosten 5 euro per persoon)
  • Dinsdag 17 december voor Togo C, B en A van 18.00 tot 22.00 (kosten 10 euro per persoon)
  • Dinsdag 17 december Kruumels/Kangoeroes en Togo F van 16.00 tot 17.30 (kosten 3 euro per persoon)
  • Vrijdag 20 december voor de senioren van Togo, van 19.00 tot 23.00 (kosten 17,50 euro per persoon)

Opgeven kan tot 10 december 2019 via act.togo@gmail.com!

Groetjes,
Joost, Suus, Inge, Nynke en Janneke