Veld

Gedurende het veldseizoen traint en speelt TOGO zijn thuiswedstrijden op het eigen complex op ‘Sportpark het Schenge’ te Goes. Dit is het achterste complex van het sportpark, tegen de atletiekbaan aan. Hier hebben we de beschikking over een eigen kunstgrasveld, kleedkamers en een gezellige kantine.

Tijdens het veldseizoen wordt bij uitwedstrijden hier verzameld.

Telefoon kantine: 0113-232772

Adres: Geldeloozepad 5G 4463 AJ Goes

Route

Route: Autosnelweg A58 (B.O.Zoom-Vlissingen), afslag Goes (knooppunt de Poel, richting Goes volgen. Vervolgens richting Kattendijke/haven. Bij brug links afslaan en niet de eerste afslag met een verwijzing “sportveld Het Schenge zuid” nemen maar de weg nog ca 500 m volgen. Bij de afslag “sportveld Het Schenge noord” links inslaan en vervolgens links het parkeerterrein op.

Zaal

Tijdens het zaalseizoen trainen en spelen we onze wedstrijden in het Omnium te Goes. Ook het vertrek voor de uitwedstrijden gebeurt vanaf het Omnium.

Telefoon Omnium: 0113-233388.

Adres: Omnium Goes – Zwembadweg 3 4463 AB Goes

Route

Route auto: Autosnelweg A58 (Bergen op Zoom-Vlissingen), afslag Goes/Zierikzee (knooppunt De Poel). Bij verkeerslichten rechtsaf, richting Goes. Vervolgens op rotonde 3/4 rond (Ringbaan-West). Na Ringbrug, bij verkeerslichten linksaf (Houtkade). Vervolgens meteen 2x rechtsaf.
Provinciale weg Zierikzee-Goes (N256), linksaf afslag Goes, verder zie boven.