Hoi allemaal,

Hier weer een update vanuit het bestuur. We hebben afgelopen week even (digitaal) bij elkaar gezeten en onder andere gesproken over het kamp en de kantinevoorraad.

Allereerst een positief berichtje in deze tijd: de dames die de beachparty hebben georganiseerd, hebben hiermee en mooi netto bedrag bij elkaar gekregen van €350,-. Nogmaals heel erg bedankt voor deze leuke actie, het was reuze gezellig en de (alcoholvrije) cocktails waren heerlijk!

In de kantine ligt nog een voorraad met drank en snacks. Deze hebben natuurlijk een uiterste houdbaarheidsdatum. Nu we te horen hebben gekregen dat er tot 1 juni geen activiteiten of sport mag plaatsvinden, gaan mensen van de kantine inventariseren wat we nog kunnen verkopen aan de leden. Hier zal volgende week meer over te melden zijn.

Ook hebben we tijdens de bestuursvergadering gesproken over het TOGO-kamp in juni. We kunnen hier helaas nog niets concreets over zeggen, omdat we 1 juni moeten afwachten en evt. verdere maatregelen vanuit de overheid.

Op Instagram & Facebook is er een TOGO-korfbalchallenge gaande die afgelopen maandag is gestart. Elke maandag en donderdag staat er een challenge klaar. Daarbij worden er quarantaine-quizvragen gesteld op de andere dagen: dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag. Dit wordt georganiseerd door de jeugdraad. Heeft u/heb jij ook een leuk idee? Laat het weten aan de jeugdraad!

Het uitlenen van korfbalpalen, wat we van plan waren, kan nu nog niet doorgaan vanwege mogelijke groepsvorming. Daarvoor kan TOGO geen verantwoording nemen. We willen dit opnieuw bekijken in een later stadium als de regels versoepelen, zodat je misschien in de zomervakantie met je vrienden/vriendinnen toch kan korfballen.

Ook wensen we alle jeugdleden, die eigenlijk eindexamen moesten doen, en nu opeens een heel ander traject doorlopen, veel succes met de laatste toetsen!

Tot slot wensen wij als bestuur jullie allemaal een fijn weekend. Blijf gezond en houd je aan de regels.

Hartelijke groet,
namens het bestuur,