Op vrijdag 21 april vonden eindelijk weer De Koningsspelen plaats bij korfbalvereniging TOGO, na een aantal jaar afwezigheid door de pandemie. De Koningsspelen zijn landelijk uitgegroeid tot een traditie, met als doel om een structurele bijdrage te leveren aan een gezonde en sportieve samenleving. Dit jaar was het de beurt aan de Bisschop Ernstschool voor een gezellige, sportieve ochtend bij KV TOGO. Maar liefst 175 leerlingen van groep 1 t/m 4 genoten van een zonnige ochtend op Sportpark Het Schenge. Met veel plezier werd de koningsdans gedaan en deden de kinderen verschillende spelletjes in circuitvorm, waarmee ze allemaal een Koningsspelen certificaat behaalden. De geslaagde ochtend werd mogelijk gemaakt door vrijwilligers van de korfbalvereniging in samenwerking met de leerkrachten, ouders en CIOS-studenten van de school.

Een keer meetrainen? Leuk! KV TOGO kijkt uit naar jouw komst. Na de meivakantie trainen we weer op Sportpark Het Schenge. Check de trainingstijden via deze link.