Hallo allemaal,

Na een succesvolle en goed bezochte quiz vorig jaar organiseert de ACT dit jaar wederom de jaarlijkse TOGO Quiz-night, en wel op vrijdag 16 november. De quiz bestaat uit 8 of 9 rondes van 10 vragen. Vanaf 19:30 zijn alle A’s, Senioren, Save Kombi-fitters, Kluppers, Rustende Leden en Ouders van Jeugdleden welkom in de TOGO-kantine, om te strijden om de titel TOGO Quiz-kampioen van 2018! Wie worden de opvolgers van het winnaarskoppel van vorig jaar, ‘Angela en Timo’ die na een spannende strijd wonnen van Arjen en Marten.

Wil je meedoen? Geef je dan op via de mail act.togo@gmail.com. Als je geen Quiz-maatje hebt en toch graag mee wil doen, laat het ons dan weten. Wellicht hebben wij nog een Quiz-partner voor je! Quiz-master Marcel is in ieder geval weer aanwezig. En hopelijk mogen we ook zijn vaste assistent Cees Visser weer verwelkomen!

Graag opgeven vóór maandag 12 november.

Groetjes, de ACT