Het bestuur van korfbalvereniging TOGO is verheugd te melden dat zij de technische staf voor de selectie rond hebben. Zij zijn trots te kunnen vermelden dat het eerste team vanaf het nieuwe seizoen 2023/2024 onder leiding staat van Mijke Biesterbosch-Tahapary en Wietse de Munck. Het tweede wordt gecoacht door Jordi Dommisse en Joost Goossens. De staf wordt compleet gemaakt met Mike van Daele. Van Daele was ook dit seizoen al actief bij club als conditietrainer en blijft deze rol vervullen.

Na een korte zoektocht kiest de club bewust voor jonge, enthousiaste trainers uit de eigen gelederen. De trainers speelden jarenlang in de Goese selectie en brengen de nodige ervaring met zich mee. Met deze trainers streven ze naar groei in de tweede klasse. Volgend seizoen komt de Goese vereniging uit in de derde klasse in de zaal en zaterdag herstarten ze de strijd om handhaving in de tweede klasse.

Ook het tweede team staat voor mooie uitdagingen. Zij streven ook naar handhaving en willen volgend seizoen groeien in korfbalkwaliteit om op termijn een niveau hoger te korfballen.

Lees hier het nieuwsartikel van de PZC.