Jij kunt TOGO gratis sponsoren! TOGO is lid geworden van SponsorKliks. Hiermee kun je eenvoudig en snel onze club sponsoren. Je kunt zelf een financiële bijdrage leveren aan jouw vereniging, zonder dat het jou een cent extra kost! Bestel via Bol.com, boek een hotel bij Expedia of Booking.com of bestel online een pizza via Thuisbezorgd en TOGO ontvangt geld in de clubkas. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan namelijk naar onze vereniging. En nogmaals, het kost jou niets extra!

Hoe werkt het?

1. Ga naar www.sponsorkliks.com en klik op het logo van Sponsorkliks rechtsboven in je scherm.
  2. Er verschijnt een zoekbalk. Type hier KV TOGO en selecteer onze vereniging.
  3. Nu kun je via Sponsorkliks naar alle aangesloten online winkels en shoppen tot je erbij neer valt! Stel je eens voor wanneer alle leden dit zouden doen tijdens het online shoppen?

Vertel dit daarom door aan andere mensen die onze mooie club een warm hart toedragen.