Op woensdag 15 mei vond op een zonovergoten sportpark ’t Schenge het jaarlijkse Goese Schoolkorfbaltoernooi plaats. Deze dag, georganiseerd door korfbalvereniging TOGO, waren 52 teams in de race voor drie prijzen. De plaatselijke korfbalvereniging koestert de samenwerking met CIOS Goes, die ook dit jaar weer actief waren op het toernooi.

’t Noorderlicht ging naar huis met twee prijzen in de leeftijdscategorie groep 3/4 en 7/8. In de categorie 5/6 ging de Bisschop Ernstschool met de beker naar huis.

De 350 kinderen die aanwezig waren hebben kennisgemaakt met de korfbalsport en zijn uitgenodigd om nog een keer gratis met de club mee te mogen trainen. Voor meer foto’s klikt u hier. Wilt u meer informatie over TOGO? Klik dan hier.