TOGO 1 speelde zaterdag de lastige uitwedstrijd op het “voetbalkunstgras” van Keep Fit. De voorbereiding was een beetje rommelig, mede doordat de scheidsrechter die op stond niet aanwezig was. Hierdoor moest er een scheidsrechter van Keep Fit fluiten en startte de wedstrijd later dan gepland. De wedstrijd schoot uit de startblokken en het stond razendsnel 5-5. Daarna had TOGO meer moeite om te scoren en was het Keep Fit dat de leiding nam. TOGO had moeite met de lange spelers die Keep Fit had opgesteld en waren de bal vaak na één kans weer kwijt. Keep Fit pakte voor rust drie punten voorsprong. Een onnodige achterstand in de rust.

Keep-Fit 1
TOGO 1

Na rust speelde TOGO beter en kwam het, mede dankzij tactische wissels terug in de wedstrijd. TOGO kwam verschillende keren op één punt terug, maar Keep Fit wist steeds weer het verschil naar twee te brengen. TOGO bleef de druk opvoeren maar het kwam helaas niet langszij. In het laatste kwartier besloot de tot dan toe best goed fluitende scheidsrechter toch wel in het voordeel van de thuisploeg te fluiten. TOGO was helaas niet goed genoeg om ook die tegenslag nog eens boven te komen. TOGO had zeker een gelijkspel verdiend, maar verliest met 17-15.
Volgende week speelt TOGO 1 een zeer belangrijke wedstrijd tegen ACKC. Als TOGO het gat met de onderste ploegen wil houden moet er van die ploeg gewonnen worden.

Verder speelde TOGO A1 met vlagen een rommelige wedstrijd, maar won het wel van Vitesse met 10-9. TOGO 2 wist helaas niet te winnen uit bij Fortis en verloor geflatteerd met 10-18.

De selectie rekent weer op jullie support zaterdag!

TOGO 2-ACKC 2 14:30
TOGO 1-ACKC 1 16:00