KV TOGO en hoofdtrainer Jelle De Laet verlengen contract

Het bestuur en de technische commissie van korfbalvereniging TOGO uit Goes zijn erg blij met de uitkomst van de tussentijdse evaluatie. Uit gesprekken met de leden van de selectieteams kwam naar voren dat de spelers blij zijn met de wijze waarop Jelle De Laet de trainingen vormgeeft en de wedstrijden begeleidt. Ook de hoofdtrainer zelf geeft aan zich thuis te voelen bij de club uit Goes en blij te zijn met de randvoorwaarden die worden gecreëerd om de prestaties van de selectieteams steeds verder te verbeteren.

Trainingskamp in Friesland
Ter voorbereiding op het zaalseizoen is de volledige selectie afgereisd naar Friesland voor een trainingskamp. Daarbij is niet alleen tijd besteed aan de technische voorbereiding, maar is ook aandacht gegeven aan de mentale voorbereiding en teambuilding.

‘De eerste resultaten zijn hoopvol’, want zowel bij het Zeeuws Korfbalspektakel als bij de eerste competitiewedstrijd, heeft TOGO gewonnen. Toch is er nog werk aan de winkel. Maar met de positieve uitgangspositie, de gedeelde ambitie en de enorme wil en enthousiasme om er een succesvol seizoen van te maken, zien zowel coach als vereniging de toekomst met vertrouwen tegemoet.