KV TOGO verwelkomt ruim 230 kinderen bij Giga Kangoeroedag 2020

Goes – Korfbalvereniging TOGO organiseert woensdag 22 januari aanstaande de Giga Kangoeroedag in Omnium Goes. Deze dag is speciaal georganiseerd voor basisschoolleerlingen van groep 1 en 2 uit Goes. Tijdens deze ochtend maken kinderen op een verrassende en bovenal sportieve wijze kennis met de korfbalsport door middel van het doorlopen van een spellencircuit. De vereniging verwacht ruim 230 kinderen vanuit de Bisschop Ernstschool, ’t Noorderlicht, Kohnstammschool, De Wingerd en Prinses Ireneschool.

Het is de derde keer dat de Goese korfbalvereniging de organisatie op zich neemt. In 2015 en 2018 werden ook al ruim 200 kinderen verwelkomt door de vereniging. Vanwege het succes wil de rood-witte vereniging graag de nieuwe generatie groepen 1 en 2 een onvergetelijke ochtend bieden. Ook dit jaar werkt de vereniging weer samen met andere partijen, zoals ’t Omnium, CIOS Goes en het Ostrea Lyceum.

Na deze ochtend geeft TOGO de kinderen de gelegenheid om nog een keer mee te trainen. De open training vindt plaats op zaterdagochtend 25 januari en 1 februari van 10.00 – 11.00 uur, hal 4 in Omnium Goes. Hierbij zijn óók de kinderen welkom die niet aanwezig konden zijn op 30 januari.

Korfbalvereniging TOGO is groeiende en laat zich graag zien aan Goes en omgeving. Door dit evenement hoopt de vereniging de kinderen in beweging te krijgen en de korfbalsport ledenwerf@kvtogo.nl.