Beste allemaal,

Op dit moment zitten we in een turbulente tijd, dit geldt ook voor jullie als leden van KV TOGO!

Ineens stopte de zaalkorfbalcompetitie en een paar weken later kregen we te horen van de KNKV dat ook de 2e helft van de veldcompetitie niet meer gespeeld kan worden, alsook toernooien en evenementen. Over de afwikkeling van de zaal- en veldcompetitie besluit de KNKV uiterlijk maandag 6 april.

Dit heeft op iedereen behoorlijke impact. Niet meer trainen, geen wedstrijden meer, lege zaterdagen en het missen van je sportvrienden/vriendinnen! En dat in combinatie met geen school, thuiswerken, spanning en onzekerheid over welke maatregelen er nog meer worden getroffen.

Ondanks alles proberen we met z’n allen de goede moed erin te houden, in de hoop dat er snel weer leukere tijden zullen aanbreken.

Er zijn mensen aan het bekijken of we op een andere manier, waarschijnlijk digitaal, contact met elkaar kunnen leggen en in een spelvorm gezelligheid met elkaar hebben. Ook vanuit de jeugdraad wordt dit onderzocht. Weet dat je niet op het Schenge mag verblijven om te sporten!

Het belangrijkste is natuurlijk dat we goed zorgen voor onszelf, voor elkaar en onze verantwoordelijkheid nemen om deze periode door te komen, volg alsjeblieft de instructies en adviezen van het RIVM op… DOEN! En zorg dat je gezond blijft.

We blijven jullie op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen.

Hartelijke groeten van het bestuur!

Kees Gorsse, voorzitter