Hoi allemaal,

Hier weer een wekelijkse update van het bestuur. Er is in de afgelopen week weer veel gepasseerd.

Het KNKV die met het bericht kwam dat de stand van de zaalcompetitie nu de eindstand is. Hierdoor promoveert TOGO 1 naar de 2de klasse en blijft TOGO 2 in dezelfde klasse als dit seizoen. Ook wordt de veldcompetitie geannuleerd.

Graag wil ik namens het bestuur de selectie en trainers feliciteren met dit behaalde resultaat, dit is gekomen door hard trainen, knokken voor elke wedstrijd en goede trainers, we kunnen trots zijn. Ook alle andere  teams van TOGO wil ik bedanken voor de goede resultaten die met veel inzet zijn behaald. Als het weer kan en mag, willen we hier zeker een mooi feestje van maken, en ook dat we hopelijk allemaal gezond zijn en blijven. Dat moeten we dan ook vieren.

Vorige week heb ik ook geschreven dat we de voorraad van de kantine gingen inventariseren. Wat is nog houdbaar na 1 juli en wat moet op voor 1 juli? Dit heeft Ilona samen met Piet uitgezocht, ze hebben daar een mooie lijst van gemaakt. Het bestuur heeft daarna besloten dat we de artikelen niet gaan verkopen aan de leden maar dit aan de voedselbank schenken. Wij vinden, zeker in deze tijd, het een mooi en sociaal gebaar.
Op Goede Vrijdag, heeft Dick Moelker dit namens KV TOGO gebracht.

Maar hoe gaat het nu allemaal verder, niemand die het weet, er zijn hele kleine lichtpuntjes te zien, maar soms ook weer harde cijfers van  sterfgevallen en besmettingen. Eén ding weet ik zeker, dat is dat we met z’n allen ongelofelijk trots zijn en veel respect moeten hebben voor de mensen in onze vereniging of die in de zorg werken of er mee te maken hebben. Ik hoop en ga er dan ook vanuit dat iedereen, nog zolang het moet, het op kan brengen om zich aan de afspraken van het RIVM te houden. Zeker als vereniging, hebben wij ook een sociale plicht.

Verenigen doe je samen, maar op dit moment even niet! Wel de saamhorigheid en de zorg voor elkaar. Niet samen, maar zeker saamhorig. Ook dat is verenigen! Ik wens jullie hele fijne paasdagen toe, geniet van het weer en van elkaar in het gezin.

Hartelijke groet,
namens het bestuur,