Beste Togonezen,

Dit jaar gaan we weer sinds lange tijd een OLIEBOLLENACTIE opzetten met als doel om 1250 oliebollen, gebakken volgens traditioneel familie recept, aan de man te brengen.

Op 30 december, ruim voor zonsopkomst, zullen we met een aantal vrijwilligers onder leiding van meester oliebollenbakker Wim Hazelaar deze klus gaan klaren.

Het enige wat ik jullie wil vragen is proberen om bij familie, vrienden, buren, collega’s en kennissen zoveel mogelijk bestellingen binnen te halen. De prijs van de oliebollen is zeer concurrerend.

Buiten het feit dat jullie met de jaarwisseling kunnen genieten van overheerlijke oliebollen, brengt deze actie ook nog eens dik €750 op waarvoor we weer heel wat leuke dingen kunnen doen voor onze vereniging. Oliebollen zijn op te halen in de kantine van TOGO.

Succes!

Klik hier voor de printversie van het bestelformulier

Meer informatie bij Wim Hazelaar